ozerco

223021, Рэспублiка Беларусь, Мiнская вобл., Мiнскi р-н, Шчамысліцкi с/с, 115, раён в.Багатырова, кабiнет №315

Паштовы адрас: 220051, г. Мiнск, а/с 164

+375 17 507-61-36 (факс)

+375 17 507-60-02 (прыёмная)

              РЭЖЫМ ПРАЦЫ:
               Пн-Пт: 08.30-12.00
                             12.30-17.00

ААТ "Гандлёва-лагістычны цэнтр "Азярцо-лагістык"

📋Графік прыёму грамадзян і юрыдычных асоб

Пасада Прозвiшча, Iмя, Імя па бацьку Час прыёму Кабінет
Дырэктар 1-й аўторак месяца (9.00 — 14.00) 312
Намеснік дырэктара па лагістыцы Недасекіна Ала Пятроўна 2-й аўторак месяца (9.00 — 14.00) 314

Вусна

У ходзе асабістага прыёму ў кіраўніка таварыства. Графік прыёму гл. вышэй;

Пісьмова

Накіраваўшы пісьмовы зварот на імя дырэктара таварыства, любым зручным спосабам. Пісьмовыя звароты рэгіструюцца цэнтралізавана, сакратаром прыёмнай дырэктара. -У кнізе заўваг і прапаноў, у прыёмнай дырэктара таварыства;
Запоўніце спецыяльную форму на партале обращения.бел  Да зваротаў прад’яўляецца шэраг патрабаванняў, пры невыкананні якіх звароты могуць не разглядацца па сутнасці.
Да зваротаў прад’яўляецца шэраг патрабаванняў, пры невыкананні якіх звароты могуць не разглядацца па сутнасці.
Папярэдні запіс на асабісты прыём дырэктара і яго намеснікаў (намеснік дырэктара па камерцыйных пытаннях і галоўнага інжынера) ажыццяўляецца ў прыёмнай кіраўніка ў кабінеце 310 сакратаром у панядзелак – пятніцу з 8.30 да 12.00, з 12.30 да 17.00 па тэл. 507-61-36.

Введите текст заголовка

Патрабаванні да зваротаў

  • Да зваротаў прад’яўляецца шэраг патрабаванняў, пры невыкананні якіх звароты могуць не разглядацца па сутнасці:
    1. Пісьмовыя і электронныя звароты выкладаюцца на беларускай ці рускай мове;
  • 2. Пісьмовыя звароты грамадзян павінны змяшчаць:
    – найменне і (або) адрас арганізацыі або пасада асобы, якім накіроўваецца зварот;
    – прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (вучобы);
    – выклад сутнасці звароту;
    – асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян);
  • 3. Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:
    – найменне і (або) адрас арганізацыі або пасада асобы, якім накіроўваецца зварот;
    – поўнае найменне юрыдычнай асобы і яе месцазнаходжання;
    – выклад сутнасці звароту;
    – прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
    – асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы;

  • 4. Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, дадаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы;

  • 5. Тэкст звароту павінен паддавацца чытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны дакладным, пераборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных або абразлівых слоў або выразаў;

  • 6. Электронныя звароты павінны змяшчаць:
    – прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна;
    – выклад сутнасці звароту;
    – прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты – калі зварот падае юрыдычная асоба;
    – адрас электроннай пошты заяўніка;

  • 7. Зварот павінен адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у адрас якой ён накіроўваецца.

Парадак прыёму